Veelgestelde vragen 'FAQ'

Waarmee kunnen wij je helpen?

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten naar Nederland en België bedragen €5,95. Bestellingen vanaf €85,- worden gratis verzonden.

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen middels de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Visa
  • American Express
  • Apple Pay
  • Mastercard
  • Achteraf betalen via Klarna

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Je bestelling wordt na ontvangst van betaling verzonden via DHL of PostNL. Bestel je vóór 17:00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. * Afhankelijk van de post en drukte wordt je pakketje 1-2 dagen later bij je bezorgd (met uitzondering van zondag, maandag en feestdagen). Per mail ontvang je een verzendbewijs en een Track & Trace code.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw bestelling door ons is verzonden ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace code. Hier kan je de status van de zending inzien en kun je (indien mogelijk) wijzigingen doorgeven aan de bezorger.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Ja, dat kan. Bij het afrekenen van je bestelling kun je kiezen voor de optie ‘gratis ophalen in Putten’. Mocht je dus uit de buurt komen, kun je hiervoor kiezen om zo eventuele verzendkosten te besparen. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk bericht van ons over de ophaal mogelijkheden.

Verzenden jullie ook naar België?

Ja, wij verzenden ook naar België. Verzendkosten naar België bedragen €5,95.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Je hebt geen account nodig om te bestellen. Wel adviseren wij je om een account bij ons aan te maken als je iets wilt bestellen zodat je voortaan sneller een bestelling bij ons kunt plaatsen. In je account worden je gegevens opgeslagen waardoor deze automatisch in de checkout worden ingevuld. Daarnaast heb je een handig overzicht van je bestelgeschiedenis.

Kan ik na het plaatsen van een bestelling deze nog wijzigen of annuleren?

Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Aangezien je bestelling al te ver in het verzendproces zit, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Indien je je bestelling niet meer wenst te ontvangen, raden wij je aan om de bestelling te retourneren.

Hoelang heb ik de tijd om een product te retourneren?

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren en het product retour aan te melden. Na het retour aanmelden heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Als ik mijn bestelling toch niet mooi vindt, mag ik hem dan retour sturen?

Als je je bestelling ontvangen hebt en je bent niet tevreden, dan mag je hem binnen 14 dagen retour melden. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Meer informatie over retourneren vind je op de pagina Verzenden & Retourneren.

Wat moet ik doen bij een kapot of beschadigd ontvangen product?

Wat vervelend dat er iets niet klopt met je bestelling. Mail of app je klacht binnen één dag na ontvangst van je bestelling met je ordernummer en een duidelijke foto naar info@home51.nl, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Meer informatie over garantie en klachten vind je op de pagina Garantie & Klachten.

Wie betaald de retourkosten?

Na het retour aanmelden heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Wanneer komen uitverkochte items weer op voorraad?

We doen ons best goedlopende items z.s.m. aan te vullen. Wanneer je interesse hebt in een product dat is uitverkocht, kun je ons mailen of appen met je vraag. Je kunt je ook inschrijven op de wachtlijst. Bij het product zie je een knop met 'laat het me weten wanneer dit product weer op voorraad is.' Als je daarop klikt kun je je naam en e-mailadres achterlaten en krijg je automatisch een mailtje wanneer het product weer op voorraad is!

Hebben jullie ook cadeaubonnen?

Ja, bij ons kun je ook cadeaubonnen bestellen. Je kunt zelf een bedrag kiezen en aangeven of je een digitale- of fysieke cadeaubon wilt ontvangen. De cadeaubonnen zijn hier te bestellen.

Heeft Home51 een fysieke winkel?

Nee, wij hebben enkel een webshop. Bij Home51 shop je 24/7 online.

Doen jullie ook aan styling aan huis?

Styling aan huis is mogelijk op aanvraag. Stuur een mailtje naar info@home51.nl met je vraag en we kijken samen naar de mogelijkheden!

Staat je vraag er niet tussen?

Onze klantenservice staat telefonisch voor je klaar van dinsdag t/m zaterdag van 15:00 tot 17:00 uur.
Snel een antwoord op je vraag? Mailen of appen werkt het snelst – wij nemen dan z.s.m. contact met je op!